در چه کراتینین سطح می کند می توان آن را با درمان سیستماتیک معکوس
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

من یک بیمار بیماری کلیه با سطح کراتینین 2.7 هستم، آن را می توان با درمان مناسب معکوس؟ این سوال را از ما "دکتر آنلاین" بخشی است. پاسخ مثبت است، پس در چه سطح کراتینین می کند می توان آن را با درمان منظم معکوس؟ اجازه بدهید به ما نگاه دارند با هم.

با توجه به تازگی پژوهش، تا زمانی که سطح کراتینین شما نیست بالاتر از 8.0، شما هنوز هم فرصت آن را کاهش داشته باشد، اما پیش شرط این است که GFR خود را کمتر از 30 درصد نیست. اگر GFR شما کمتر از 30 درصد، آن را سخت به معکوس است.

همانطور که برای درمان نظام مند، آن نکته کلیدی برای معکوس کردن بیماری خود است. بدون درمان مناسب، ممکن است بیماری را بدتر می رود، شما ممکن است از دست دادن فرصتی برای بهبود از آن. مشخص شده است که، در طب سنتی، هیچ درمان خوبی برای بیماری های کلیوی وجود دارد. بنابراین پزشکان همواره طب چینی توصیه برای کمک به مردم درد کمتر رنج می برند، اثر قابل توجه آن در درمان این بیماری، آن است که توسط مردم بیشتر و بیشتر دوست داشتم.

طب میکرو چینی Osmotherapy به عنوان نماینده از آن، آن است که به طور گسترده ای در سطح پایین تر کراتینین بالا و درمان این بیماری استفاده می شود. در طول درمان، ما با درمان های دیگر، از جمله پزشکی غربی در ترکیب خواهد شد، برای رسیدن به یک اثر بهتر است. اگر شما میخواهید بدانید که اطلاعات بیشتر در مورد آن، شما می توانید پیام ها را ترک کنند، ما به شما در اسرع وقت به صورت رایگان پاسخ دهید.

از بالا ما می دانیم که قبل از سطح کراتینین خود را تا 8.0، شما هنوز هم فرصت آن را کاهش می دهد با درمان منظم داشته باشد. اگر شما هر گونه کمک در کاهش سطح کراتینین بالا نیاز دارند، شما می توانید به ما ایمیل. ایمیل ما "kidney-treatment@hotmail.com

http://www.kidney-treatment.org/creatinine/1219.html





:: برچسب‌ها: کراتینین، در سطح کراتینین چه آن را می تواند معکوس ,
:: بازدید از این مطلب : 225
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 شهريور 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: